הסרת חסמים בירוקרטיים ורגולטוריים

במקרים רבים בהם יזמים של פרויקטים חדשניים וייחודים, פרויקטים בהיקפים גדולים או פרויקטים בינלאומיים מעוניינים לממש את חזונם – הם נתקלים בחסמים בירוקרטיים ורגולטוריים כבדים, המקשים על קידום ומימוש הפרויקט מחד, ויוצרים עליות רבות מאידך. לא אחת חסמים אלו מאריכים מאוד את טווח הזמנים שבו המיזם יוצא אל הפועל, וכפועל יוצא את טווח הזמנים שבו המיזם הופך לרווחי. במקרים אחרים, אותם חסמי בירוקרטיה ורגולציה אף מביאים לכדי ביטול הפרויקט והסבת הפסדים ליזמים ולמשקיעים.

אנו בדורון ארבלי בע”מ, בראשותו של מר דורון ארבלי עורך דין מיסים וראש רשות המיסים לשעבר, ומי שעוסק מזה שנים בטיפול בחסמים בירוקרטיים ורגולטוריים מול משרדי הממשלה וגופי הרגולציה, מתמחים בקידום והובלת פרויקטים תוך התגברות על אותם חסמים, ומציאת פתרונות יצירתיים אשר יהיו מקובלים על הגורמים הרגולטוריים ויאפשרו את קידומו של המיזם בהקדם האפשרי.

בין השירותים שלנו:

טיפול בהוצאת אישורים מהנהלת רשות המסים ו/או המחלקות הרלוונטיות – לרבות החלטות מיסוי מקדימות (פרה-רולינג) שמטרתן הגברת הודאות ומשמעויות הפרויקט בהקשרי מע”מ, מס הכנסה, מיסוי מקרקעין ומכס בטרם ביצוע הפעולה או העסקה.

עבודה וייצוג מול גופים רגולטוריים, גופים בירוקרטיים ומשרדי ממשלה להסרת חסמים וקידום מיזמים – לרבות מיזמים בינלאומיים, פרויקטים            בהיקפים גדולים, או מיזמים חדשניים ויחודיים – אשר מטבעם זוכים לקשיים בירוקרטיים מצד הגורמים המפקחים.

צוות החברה, הכולל מומחים מהשורה הראשונה בתחומים אלו ישמח לעמוד לרשותכם ולקדם יחד עמכם את חזונכם.


למידע נוסף ולתיאום פגישה – אנא צרו איתנו קשר.