מיסוי ישראלי לבעלי עסקים

המיסוי בישראל  הוא גבוה, מורכב, ולעצמאים רבים נראה אף לא הוגן ,במיוחד לאור אירועי משבר הקורונה. לא רק ארנונה גבוהה, אלא גם מע"מ על כל מוצר, ביטוח לאומי, מס הכנסה, מס בריאות ומיסי מעביד נוספים – נראה לפעמים שעצמאיים הם אלה שנושאים את רוב הנטל הכלכלי במדינה.

העסקים הגדולים, בעלי הון וחברות ותיקות יודעות כולן להשתמש בשירותיו של יועץ מס על מנת לתכנן את חבות המס שלהם. אולם נראה שתחום תכנון המס לא הגיע עדיין אל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בישראל – והם מפסידים מכך כסף רב ואף נקלעים למחלוקות מול רשות המסים.

מי שמתנהל נכון מוצא לעצמו יועצי מס- אנשי מקצוע מומחים בתחומי מיסוי ישראלי. מומחים כאלה ילוו את אנשי העסקים בכל הקשור למיסים, ביצוי עיסקאות (מיזוגים, פיצולים ורכישות) ותכנון מס אפקטיבי.

אילו שירותים ניתן לקבל?

תהליך ייעוץ מס מתחיל עם מציאת יועץ אסטרטגי לענייני מיסוי. יועץ כזה הוא אדם שמגיע לרוב מתוך מערכת המיסוי של ישראל ומכיר את נושא המיסוי לאורך ולרוחב. היועץ יסייע בבניית תכנון מס אפקטיבי על מנת להקטין באופן לגיטימי את החשיפה למס של חברות ובעלי עסקים.

לאחר מכן, יועץ המס ילווה את החברה לאורך זמן, יעקוב וילווה את החברה תוך עדכון של האסטרטגייה והתאמת האסטרטגיה לגודל החברה, למחזור העסקאות שלה ולמאפיינה המיוחדים הן לעיסקאות בארץ והן בחו"ל. המומחה, בעל ידע רב בתחום מיסוי ישראלי, יהווה עבור החברה כתובת לפנייה בכל מחלוקת עם רשות המסים.

כמה שירותים שתוכלו לקבל במידה ותבחרו ייעוץ מס מקצועי כמו גם בייעוץ בנושאי השקעות ותחומי כלכלה נוספים:

יועצי המס שלנו עם כלכלנים בעלי מומחיות במגוון רחב של תחומים בנוסף למיסוי ישראלי. במסגרת השירותים שאנו מספקים: מיסוי בינלאומי, תכנון הון, תכנון אסטרטגיית השקעה והתנהלות מול רשויות המיסים. היועצים יספקו ליווי בזמן ביקורות מס וכמובן מתן ייעוץ בסיום השנה הקלנדרית.

אנו מספקים שירותי ליווי לחברות ועצמאיים העוסקים במסחר בינלאומי ובעלי עסקים הזקוקים למומחים לביצוע מיזוגים ופיצולים. בנוסף, אנו מספקים שירותי ייעוץ לחברות ויחידים הנחשדים בהעלמת מס או הלבנת הון. ניהול המחלוקות מול רשות המסים הינו עניין מורכב הן מהפן האזרחי והן מהפן הפלילי. רק יועץ בעל מומחיות יכול לסייע בפתרון מחלוקות מסוג זה.

פנו עוד היום לקביעת פגישת היכרות עם עורך דין מיסים מומחה>>